piatok 3. októbra 2014

Slovenský Okruhový Pohár finále Slovakiaring

Na posledné preteky Slovenského Okruhového Pohára som sa veľmi tešil. V piatok 26. septembra to mali byť moje posledné preteky s Citroenom C2 VTS. Mal som obrovskú možnosť vybojovať tretie miesto v triede do 1600ccm no všetko nakoniec dopadlo inak.
Voľný tréning bol mokrý. Takže som šiel pomaly, aby som nič nevyparatil a skúsil si jazdu na vode. Najlepší čas nebol z tých rýchlych, 3:17 by ešte šlo trochu vylepšiť v kvalifikácii. Ale hlavné bolo zopakovať si trať a zbytočne sa nehnať dopredu.
Prišla kvalifikácia, počasie sa trochu zlepšilo, no podmienky na trati boli stále mokré. Hneď na začiatku som ale dostal pretáčavý šmyk a nasledovali hodiny. Auto sa šmýkalo šikmo dozadu a čakal ma asi najhorší možný scenár. Išiel som bokom do štrku, bolo to síce pomaly, no ani tak to neveštilo nič dobré. C2 sa šmýkala bokom a zarývala stále hlbšie. Keďže auto išlo veľmi pomaly, dúfal som, že by sa nemuselo prevrátiť. Lenže Citroen zastavil a strašne pomaly sa prevážil na bok na spolujazdcove dvere a zostal tak ležať. Výsledok? Rozbité okná a zničený lak na spolujazdcovej strane. Tým sa môj sen o treťom mieste rozplynul. Potom už prišli záchranári, ktorí mi pomohli z auta a odviezli ma zdravotnú prehliadku. Našťastie sa to celé skončilo bez akéhokoľvek zranenia. Týmto chcem záchranárom poďakovať za ich starostlivosť a pani doktorke za zdravotnú prehliadku.
Mechanici sa síce snažili dostať C2 do takého stavu, aby mohlo jazdiť, teda nahradiť rozpité sklo plastom. No aj napriek veľkej snahe sa im to nepodarilo včas. Nevadí, ich snahu si aj tak veľmi cením. Ďakujem im za prípravu auta počas celej sezóny, vďaka čomu sa mi podarilo získať 5. miesto v triede do 1600 ccm. Považujem to za dobrý výsledok, keďže to bola moja prvá skutočná pretekárska sezóna na okruhoch, kde som navyše vo svojej triede bojoval proti oveľa viac upraveným autám. Uvidíme čo prinesie sezóna 2015.

Fotky:
fotky
od organizátorov

Výsledky:
výsledky

Zdroj:
www.okruhy.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára