nedeľa 21. septembra 2014

Československý Autoslalom ČSAD Hodonín

Nedeľa 7. september. Môže byť lepšie strávený čas ako za volantom RX-8 na slalome? Nie! Tentoraz som sa vybral na 3. Československý autoslalom do Hodonína. Trať nám postavili moc zaujímavú, aj keď trochu nebezpečnú. Mala dve časti, prvú trochu gymkhana, okolo budovy servisu. Takže brány, ploty, betónové obrubníky, kamióny a jeden malý skok! Adrenalín jak hovado. Druhá čas už bola normálne slalom na parkovisku. Takže to vyzeralo dosť zaujímavo a tešil som sa na super preteky.
Tréningovú jazdu som chcel ísť naplno a potom v ostrej ešte pridať. Ale nekonalo sa. Bol som až moc rýchly, na troch miestach som musel takmer zastaviť, lebo by som do niečoho narazil a to som nechcel. Takže čas tréningu 1:58.196 celé zle.
Potom prvá ostrá, už som si dával pozor a nerobil také chyby ako v tréningu. Bolo to síce lepšie, ale nejako som sa nevedel trafiť do brániek a zrazil 4 kužely. Čas 1:49.974 by bol síce dobrý základ, ale 8 trestných sekúnd ma odsunulo dosť dozadu, spolu bol čas 1:57.974 takže zase nič moc.
V druhej som si aj chcel dať pozor na kužely, a tak som trochu spomalil. Čas jazdy som si zhoršil na 1:51.556 no dal som dole 3 kužely, takže plus 6 sekúnd. Spolu teda 1:57.556, takže som pochoval šancu na dobrý výsledok.
Tretia ostrá jazda už bola o tom aspoň niečo zajazdiť bez ohľadu na to ako skončím. Už o nič nešlo a to sa prejavilo aj na jazde. Výsledok? Môj najlepší čas 1:48.948 a jeden zrazený kožel. Takže spolu 1:50.948 konečne normálny čas.
S tým nie veľmi vydareným účinkovaním som obsadil len 8. miesto v triede S3, a 39. absolútne. Nie je sa čím chváliť. No vyzerá to tak, že som asi nemal svoj deň. Ale nevadí, aspoň som si dobre zajazdil. Len škoda, že ten povrchol bol taký hubozrnný a likvidoval gumy. Československý autoslalom má ešte jedny preteky, už sa teším aké to tam bude.

Fotky:
Marcus Trinom

Výsledky:
výsledky

Video:
3. ostrá jazda

Zdroj:
www.csautoslalom.cz
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára