sobota 5. júla 2014

ProRacing Slalom na Carate

Už to býva dobrým zvykom, že slalom na Carate organizuje ProRacing. Ani teraz sa nenechali zahanbiť a pripravili parádny slalom. Triedy rozdelili do 1400, do 2000 a nad 2000 ccm. Išli sme jednu tréningovú jazdu a dve ostré z ktorých sa počítala tá lepšia. Počasie vyšlo na jednotku, takže nebolo ani moc horko a ani zima.
Ja som čakal až kým sa trať nezohreje na maximálnu možnú teplotu. Nad piešťanským letiskom boli nejaké mraky, no nič, z čoho by mohlo pršať. Takže hneď ako zašlo slnko som sa vydal na trať, na tréningovú jazdu. Snažil som ísť čo najrýchlejšie a zároveň pozerať kde sú ešte nejaké rezervy. Tréning som skončil s časom 1:14.19 čo je ok.
V prvej ostrej som chcel ešte pridať, no tým som pokazil nájazdy do bránok, čo ma stálo zbytočne veľa času a vyvrcholilo až vynechanou bránkou a 20 trestými sekundami. Už pri prejazde cieľom som vedel, že toto bola zlá jazda. Čas 1:13.27 vyzerá ok, ale s trestom to je 1:33.27 takže celé zle.
Poslednú ostrú jazdu som išiel viacmenej na istotu. Poctivo som si nadchádzal do bránok a nesnažil sa byť až príliš rýchly, aby som nemusel potom zbytočne brzdiť a nedajbože ešte vynechať bránku. Jazda sa mi podarila a čas 1:12.62 bol môj najlepší.
Moje jazdenie stačilo na 5. miesto v triede do 2000 ccm a 9. miesto absolútne, čo považujem za veľmi dobrý výsledok. Zistil som, že predok auta sa mi trochu hrnie moc von, takže by to chcelo nastaviť na mäkkšie. Vyskúšam na ďalšom slalome a uvidím. Keď sa pozriem, že na tretie miesto mi chýbalo 0,53 s tak som spokojný, pretože predomnou boli len výborní slalomári.

Fotky:
od organizátorov

Výsledky:
výsledky

Zdroj:
www.13B.sk
www.kolesa.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára