nedeľa 3. novembra 2013

VII. Autoslalom Letisko Trenčín

Na posledný autoslalom sme išli do Trenčína na letisko, kde nás čakala úplne nová trať. Trať bola postavená ako veľmi rýchla, to mi vyhovuje a aj môjmu autu. Takže som očakával dobrý výsledok. Po príchode som prezul a tešil sa na tréningovú jazdu.
Tréning som išiel trochu rýchlejšie ako obyčajne. Aj preto som minul tri bránky a zobral asi tri kužele. To nevadí, pretože som skúsil, čo si kde môžem dovoliť. Tréningovú jazdu som mal za 1:20.7.
V prvej ostrej jazde som sa trochu skludnil. Vynechal som už len jednu bránku na začatku a zhodil pár kuželov. Zajazdil som síce slušný čas 1:22.516 ale s trestami to bolo spolu 1:46.516. Vedel som, ktorú bránku som vynechal, takže som sa tešil na ďalšiu jazdu.
V druhej ostrej jazde som už bránku nevynechal, ale pokazil som niečo iné. Do štrikovačky som nabehol príliš rýchlo a musel som takmer zastaviť pri treťom jej kužely. Takže som stratil strašne veľa času. V snahe dohnať stratu som potom zhodil kužel a došiel do cieľa s časom 1:27.664 čo je s pridaným tresom spolu 1:29.664.
Zostávala mi už len tretia ostrá jazda, aby som s tým niečo urobil. Lenže tú som pokazil hneď na začiatku úplne školáckou chybou, kde som šiel doľava tam, kde som mal ísť rovno. Takže miesto plného plynu brzdy a zatočenie, celé zle. Zase som sa to snažil dohnať, ale nepodarilo sa a zahodil som pri tom kužel. Do ciela som tak prišiel s časom 1:25.771 a spolu s 2s penalizáciou to bolo 1:27.771.
Toto moje jazdenie stačilo len na 6. miesto v triede S3. Na to, že som mal najsilnejšie auto v triede som čakal trochu lepší výsledok. Ale po tých chybách, ktoré som kopil v každej jazde, som bol nakoniec rád, že som neskončil posledný. Trať autu sedela, bola pre neho priam stvorená, ale nedokázal som to využiť. Pretože to bol posledný slalom sezóny, uzavrel sa aj majstrák. V majstráku som skončil na 8. mieste v triede S3. Po minuloročnom 13. mieste, som sa tento rok chcel dostať do top 10 a to sa mi aj podarilo.

Fotky:
od organizátorov

Výsledky:
výsledky

Video:
3. ostrá jazda

Zdroj:
www.autoslalom.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára