sobota 12. októbra 2013

VI. Autoslalom Driving Academy

Posledná septembrová sobota bola dňom, kedy sa išlo 6. kolo seriálu Autoslalom. Seriál sa vrátil do Driving Academy, kde na nás čakala zbrusu nová trať. Autoslalom tím zapracoval a vytvoril pomalú trať. Tá je tak prepletená spomaleniami, že zdatne môže konkurovať Pezinskej Babe. Lenže všetci mali rovnaké podmienky a vyzeralo to na zaujímavy slalom.
Po registrácii som si prešiel trať pešo. Už vtedy som videl, že môjmu autu moc vyhovovať nebude. Ale treba zabojovať. Tréning bol viac o zoznamovaní ako o jazde na rýchlosť. Zajazdil som čas 2:12.738.
V prvej ostrej som šiel rýchlejšie, lenže na rovinke mi nešla zaradiť trojka, tak som stratil veľa času. Na novej trati treba veľmi veľa krát radiť jednotku, takže prevodovka dostala poriadne zabrať. Jazdu som však dokončil bez jediného zhodeného kužela za 2:12.080.
Druhá jazda bola lepšia. Podarilo sa mi zlepšiť čas o dve sekundy na 2:10.378 a zase to bolo bez kužela. Lenže pri prechode na strednú časť som príliš skoro radil do jednotky, ktorá mi tým pádom nešla zaradiť a stratil som čas. Stopa tiež nebola najlepšia.
V tretej ostrej jazde som chcel ešte zrýchliť. To sa mi podarilo, ale za cenu 2 zhodených kuželov. Takže k času 2:07.249 som dostal 4 trestné sekundym a výsledný čas bol 2:11.249.
Dosiahol som tak výsledok, ktorým bolo 10. miesto v triede S3. Keď sa pozriem, že trať mi vôbec nevyhovovala a autu tiež nie, nie je to najhoršie. Z môjho pohladu to ešte chce popracovať na stope, pretože tá, ktorú som išiel mala ďaleko k ideálnej. Organizátori slúbili, že túto trať zmenia, a mala byť trosku rýchlejšia. Tieto zmeny by mi mohli pomôcť a sadnúť viac aj autu.

Fotky:
od organizátorov

Výsledky:
výsledky

Video:
2. ostrá jazda

Zdroj:
www.autoslalom.sk
www13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára