nedeľa 6. októbra 2013

M3M Racing Cup Jablonka

Cez víkend 21. a 22. septembra sa išlo už 4. kolo amatérskeho kopcového slalomu M3M Racing Cup. Jazdilo sa na trati, kde sa volakedy jazdili majstrovstvá Československa. Trať však bola spomalená dvomi retardérmi a kuželmi. Napriek tomuto spomaleniu patrila k rýchlejším v seriáli. Štartovalo sa v Jablonke a cieľ bol asi kilometer pred vjazdom do Myjavy.
Sobota sa niesla v znamení prehánok. Nie veľkých, ale celý čas sa striedalo mrholenie a slabý dážď so zubatým slnkom. Takéto počasie som očakával a preto som prišiel na Barumkách a semisliky nechal doma. Prvý tréning je vždy nemeraný na zoznámenie sa s traťou. Tu som zistil, že trať je naozaj rýchla a aj na mokrom povrchu sa dá ísť pomerne svižne. Snažil som sa zapamätať si trať.
Druhý tréning, už meraný, som sa snažil trochu pridať. Trať som si síce moc nepamätal ale niektoré úseky už áno. Podarilo sa mi zajazdiť čas 1:47.96. Jazda bola oproti prvej rýchlejšia.
Po obede som sa postavil na štart prvej ostrej jazdy. Pršalo viac ako v tréningu, no aj tak som zajazdil veľmi podobný čas 1:48.06.
Druhá ostrá nám dopriela lepšie počasie, vyjasnilo sa a trať bola iba vlhká. Takmer všetci sa poriadne zlepšili. Ja som dal dole viac ako 4 sekundy. Čas mojej jazdy bol 1:43.78.
V sobotu som si tak vyjazdil 8. miesto. Zase sa mi potvrdilo, že na mokrej trati to sériovými Barumkami neni bohviečo. Napriek tomu som s týmto výsledkom spokojný.
V nedelu vykuklo slniečko. Celý deň sa jazdilo za nádherného počasia a jazdci si podujatie užívali. Ja som spravil chybu, pretože aj keď predpoveď počasia hlásila, že bude pekne, tak som neprezul a ostal na Barumkách. To bola chyba, a ukázalo sa to aj počas dňa.
Prvý tréning tak ako v sobotu bol nemeraný. Prešiel som si teda trať, tentoraz už suchú, aby som vedel ako sa zmenili podmienky a kde sa môžem byť rýchlejší.
V druhom tréningu som zrýchlil, no v niektorých miestach až moc. Musel som tak veľa brzdiť a netrafil optimánu rýchlosť v zákrute. Výsledkom bol čas 1:34.50.
Prvá ostrá jazda štartovala po obede. Podarilo sa mi dobre vyštartovať, ale potom som príliš neskoro brzdil do druhého retardéra. Ten som potom prešiel moc pomaly a stratu sa mi na zvyšku trate nepodarilo dohnať. Do cieľa som prišiel s časom 1:35,08, čo je horšie ako v tréningu.
V druhej ostrej som zase pokazil štart. Tentoraz som si však dal záležať na druhom retardéri. Zvyšok jazdy bol podobný tej prvej. Zajazdil som tak čas 1:34.00.
Moje jazdenie tak v nedelu stačilo na 5. miesto v triede ST-2000. Vzhľadom na to, aké gumy som mal obuté je výsledok ok. Ak by som šiel na semislikoch bolo by to lepšie. Zajazdil som si však perfektne a trať, ktorú organizátori M3M Racing Cupu postavili bola parádna. Hlavne v nedelu keď vyšlo počasie na jednotku som sa strašne dobre povozil. Získal som aj nejaké body do hodnotenia, v ktorom som priežne na 2. mieste v triede ST-2000.

Fotky:
Semir

Výsledky:
výsledky

Video:
2. ostra jazda nedela

Zdroj:
www.13B.sk
www.zprms.sk
http://semir002.rajce.idnes.cz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára