sobota 7. septembra 2013

V. Autoslalom Letisko Trenčín

Štvrtok 29. august je štátny sviatok výročia SNP. Slalomári sa v tento deň zišli na letisku v Trenčíne, kde sa konalo 5. kolo autoslalomu. Trať bola máličko zmenená na začiatku, čím sa stala rýchlejšou. Konečne po dlhej dobe mal autoslalom účasť ako sa patrí. Do Trenčína si prišlo zajazdiť takmer 90 jazdcov.
Veľké autá jazdili po obede. Malým ráno vyšlo počasie, tak to vyzeralo slubňe. Po registrácii som vymenil pneu za semislicky, prešiel som si zmenený začiatok trate a hurá do tréninguvej jazdy. Nešiel som ju optimálne, ale len tak na pripomenutie profilu trate. Môj čas v tréningu bol na úrovni 1:25.
Prvú ostrú som chcel výrazne pridať. Ale nedobrzdil som hneď na začiatku do bránky, ktorá sa nachádzala pred prvou štvorbránkou a zhodil som tam dva kužele. Ďalšie dva sa mi podarilo zhodiť po ceste do cieľa. Čas jazdy bol 1:21.551 ale vyfasoval som 8 sekúnd za kužele. Takže spolu 1:29.551.
Po prvej jazde do vyzeralo nádejne. Doladiť tie kužele a bude zarobené na dobrý výsledok. Ale potom počasie urobilo škrt cez ropočet. V polovici druhej ostrej začalo popŕchať. Ja som čakal, že po chvílke prestane, ale mýlil som sa. Keď som stál na štarte už pršalo celkom dosť, no trať sa stále zdala iba vlhká. Tak som vyštartoval a pri zatočení do druhej bránky už bolo zle. Auto smerovalo úplne mimo, tak som aspoň zhodil kužel, pretože 2s su lepšie ako 20 za vynechanú bránku. Potom sa mi podarilo trafiť ešte jeden a do cieľa som prišiel s časom 1:25.877 plus 4s za kuželky, spolu teda 1:29.877.
Pred treťou jazdou sa rozpršalo a začal fúkať silný vietor. Keď vietor ustal, tretia jazda sa rozbehla. Tentoraz už všetci boli na mokrej trati. Takže vyhliadky na zlepšenie veškeré žádné, tak som si aspoň zchuti zajazdil a vyblbol sa na trati. O tom hovorí aj čas 1:36.263, ku ktorému som pridal ešte 2s za zrazený kužel.
Moje jazdenie teda vydalo na 10. miesto v triede. Čo neni nič moc. Po prvej jazde som myslel, že to bude niekde okolo 5. miesta, ale počasie bolo proti. No nevadí, nabudúce to bude lepšie.

Fotky:
od organizátorov

Výsledky:
výsledky

Video:
1. ostrá jazda

Zdroj:
www.autoslalom.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára