utorok 9. júla 2013

IV. Autoslalom Driving Academy

Prvý júlový piatok, štátny sviatok sa niesol v znamení autoslalomu. Už v poradí štvrté kolo sa išlo v areály Driving Academy na Slovakiaringu. Počasie nám prialo a jazdilo sa výborne. Cieľ bol zlepšiť si osobný rekord.
Tentokrát som jazdil ráno, takže klasický začiatok a to obhliadka trate rozprava a tréningová jazda. V nej som chcel vyskúšať kotúče. Bol som tu s nimi prvý raz a po skúsenosti z Trenčína som sa snažil brzdiť trochu neskorej ako so sériovými. To sa celkom podarilo, len škoda jednej zle zaradenej jednotky. Čas na úrovni 1:50 bol celkom ok na to, že som pár krát neskoro brzdil a raz zle radil.
Prvá ostrá bola v rovnakom duchu ako tréning, akurát už bolo brzdenie lepšie, radil som poriadne. Snažil som sa ísť čisto, čo sa mi aj podarilo. Výsledkom bol čas 1:49.543, ktorý bol môj nalepší, keď rátam aj penalizácie.
Pred druhou ostrou som dostal radu od Rincewinda, že na pár miestach jazdí na jednotku. Ja som v nich jazdil na dvojku. Tak som to skúsil. Jazda sa mi veľmi nepodarila a na pár miestach som skoro zastal. Ale to nič nemení na tom, že čas sa zlepšil na 1:48.859, lenže som zrazil jeden kužel. Spolu teda čas 1:50.859.
V poslednej, tretej ostrej som chcel doladiť chyby z druhej a ešte vylepšiť čas. Chceť je pekné, a výsledok bol iný. Podarilo sa mi zraziť kužel hneď v druhej bránke. Potom na rovinke som zle radil a nedarilo sa mi zaradiť trojku. Ani som ju nezaradil a stratil som veľa času. Chcel som to potom dobehnúť ale, v tej snahe som zrazil ešte dva kužele. Čas jazdy bol 1:50.027 plus 6 sekúnd za kužely. Spolu teda 1:56.027.
Celkovým časom 3:40.402 som sa zaradil na siedme miesto v triede S3, čo je moje najlepšie umiestenie túto slalomovú sezónu. Teší ma, že som si zlepšil osobný rekord. Ale stále sa dá ísť ďalej, gumy fungujú, brzdy tiež a už sa teším na ďalší slalom na letisku v Trenčíne.

Fotky:
od organizátorov

Výsledky:
výsledky

Video:
1. ostrá jazda

Zdroj:
www.autoslalom.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára