nedeľa 16. júna 2013

III. Autoslalom Fuchs Letisko Trenčín

V sobotu 8. 6. sa išlo tretie kolo seriálu Autoslalom. Tentokrát bola na pláne trať na letisku v Trenčíne. Je to letisko, takže sa dá ísť na maximum a aj keď občas nevydá, tak sa nič nestane a auto skončí len v tráve bez ujmy. Povrch je tu perfektný a dobre drží. Na kopec zábavy teda stačí len dobré počasie a konkurencia. Tentokrát bolo podujatie rozdelené tak, že ráno štartovali autá v triedach S1, S2 a SS2, poobede potom S3, S4 a SS3.
Ja som teda jazdil po obede, takže som mal dosť času na prezutie a obhliadku trate. Čas som mal preto, že som prišiel skorej ako bolo treba, lebo som si myslel, že tam mám byť o 12:30 namiesto 13:30. No ale to nevadí, aspoň bolo na všetko dosť času. Na tejto trati som naposledy jazdil pred dvoma rokmi, keď sa tu jazdilo prvý krát. Síce som si z nej niečo málo pamätal, ale trať som prakticky nepoznal. Riešenie? Pešia obhliadka trate a zistiť, čo je kde, ako sú rozostavené bránky.
V tréningu sa ukázalo, že si z trate moc nepamätám, pretože som musel brzdiť aj na miestach, kde sa obvykle nebzdí a prejazdy bránok boli nie moc vydarené. S výsledkom tréningu som nebol moc spokojný, ale uklázal mi kde mám veci doladiť a na čo si dať pozor. Môj čas bol 1:30,669.
Prvá ostrá jazda bola lepšia, už som nemusel zbytočne brzdiť, ale zase sa mi podarilo nazbierať nejaké tie kužele. Lenže to nebolo všetko. Zistil som, že na niektorých miestach nemusím ísť z plynu. To bolo hlavne medzi bránkami na okraji runwaye. Nakoniec, ako keby to nestačilo, som nevedel zaradiť jednotku pred cieľom. Výsledok teda 1:29.155 plus 6 trestných sekúnd za kužele. Stále lepšie ako tréning, len zase tie kužele.
Druhá ostrá bola lepšia, snažil som netriafať kužele. To sa mi až na jeden podarilo. Furt lepšie dve trestné ako šesť. Šiel som rýchlejšie na okrajoch runwaye a výsledok sa dostavil. Čas 1:27.054 plus dve trestné sekundy. Toto bola moja najlepšia jazda dňa.
Tretia ostrá jazda. Posledná šanca na nejaký slušný čas. Snažil som sa ísť zhruba tak ako v druhej. Zase som dal dole jeden kužel, ale čo už. Chcel som sa zlepšiť ale nepodarilo sa. Čas jazdy 1:27.164 plus dve trestné sekundy.
Výsledok slalomu bolo ôsme miesto v triede S3, kde mi siedme miesto ušlo o 0,041s a šieste o 0,221s. Je to škoda, pretože sú to strašne malé rozdiely. Stačilo trochu viac niekde pridať, trochu menej niekde otočiť volantom a výsledok mohol byť lepší. Ale po pretekoch sa lahko mudruje. Výsledok je ok. Podarilo sa mi otestovať nové brzdové kotúče a vyzerá to tak, že auto s nimi brzdí lepšie ako predtým. Uvidíme na ďalšom slalome, či bude aj nejaké lepšie miesto ako ôsme, ktoré sa mi podarilo zajazdiť už tretí krát túto sezónu.

Fotky:
od organizátorov

Výsledky:
výsledky

Video:
2. ostrá jazda

Zdroj:
www.autoslalom.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára