nedeľa 19. mája 2013

II. Autoslalom Driving Academy

Druhé kolo autoslalomu sa išlo v stredu 8. 5. v areály Slovakiaring Driving Academy. Predpoveď hovorila o slnečnom počasí s prehánkami. No tie mali príjsť až po obede. Takže moja voľba bola jasná, ide sa na semislickoch. Do obeda som mal mať všetko odjazdené, nemal byť problém.
Lenže po ceste, kúsok pred Slovakiaringom ma zastihol dážď. No nevadí, veď jazdiť sa bude až za nejaký čas. Dážď ustal a tréningová jazda sa išla na mokrej trati ale bez dažďa. Takže som nečakal nejaký skvelý čas, pretože to nedržalo a šmýkalo sa. Môj výsedok bol 2:07 čo ozaj neni bohviečo.
Prvá ostrá jazda sa šla už šla na suchej trati. Takže som zrýchlil. Ísť rýchlo je pekné, ale keby som nezrážal kužele. Môj čas bol síce 1:51.746 ale za kopec kuželov som dostal 12 strestných sekúnd, takže spolu 2:03.746. No celé zle, ale mal som pred sebou ešte dve jazdy, kde som mal šancu s tým niečo spraviť.
Pred druhou ostrou jazdou bola pauza, na vyvesenie výsledkov z tréningu a prvej ostrej. Cez ňu sa spustila prehánka. Zostávalo mi len veriť, že rýchlo prejde a trať stihne uschnúť. Chvalabohu to bola len taká krátka prehánka a trať do môjho štartu stihla uschnúť. Už bolo len na mne, aby som využil. Trochu som pridal, a snažil som sa o lepšie prejazdy bránok. Výsledok bol 1:50.056 ale zhodil som dva kužele, čiže plus štyri sekundy, spolu teda 2:54.056.
Posledná tretia ostrá jazda bola moja najlepšia, chcel som ísť prižne rovnako ako predtým, ale nezhodiť žiadny kužel. To sa síce nepodarilo, ale čas som si vylepšil na 1:49.949 a k tomu jeden kužel. Spolu teda 1:51.949. Toto bolo vôbec prvý raz čo som zajazdil v Driving Academy čas pod 1:50 ak nepočítam kužele. Ale ten kužel ma štve ešte teraz.
Po všetkých ostrých jazdách som mal na konte čas 3:46.005 a vyjazdil som si ôsme miesto v triede S3. Vzhľadom na autá, ktoré boli so mnou v triede je to pekný výsledok, ale nebyť kuželov mohol byť lepší. Neostáva mi nič iné, ako skúšať ďalej, hľadať lepšiu stopu a zrýchlovať.

Fotky:
od organizátorov

Výsledky:
výsledky

Video:
3. ostrá jazda

Zdroj:
www.autoslalom.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára