nedeľa 18. novembra 2012

Posledné Tankovanie Bojnice

Novembrový víkend, 10. a 11. Predpoveď počasia počas týždňa hovorí o daždi. Má pršať v sobotu aj v nedeľu. Má vôbec význam brať semisliky? Po skúsenostiach z mokrého tréningu na Slovakiaringu som si myslel, že nie. Vyrazil som teda na posledné tankovanie na sériových gumách a semisliky nechal doma v garáži. Lenže všetko bolo ináč. Víkend bol slnečný s teplotami nad 10°C. Takže už som vedel, že nič moc nezajazdím, ale o to ani nešlo. Aj tak to bola vydarená akcia. Obidva dni mali v časovom pláne doobeda tréning a poobede ostré jazdy. Tréningy neboli merané, ale zato sme si mohli zatrénovať koľko sme chceli a vyblbnúť sa čo nám srdce ráčilo a technika dovolila.
Hodilo by sa niečo povedať aj k trati. Bol to v podstate slalom na kaskádovom parkovisku pod bojnickým zámkom. Akurát že sme neobchádzali kužely ale pneumatikových snehuliakov a plastové zábrany. Trochu rally štýl ale dobré. Ďalšia špecialita tejto trate boli obrubníky, takže bolo treba dávať si trochu pozor. Ináč trať bola dobrá na vyšantenie, mala aj krútenie volantom na plný kotel, presne to, čo treba na vyblbnutie na konci sezóny.
Do pretekov štartovali autá rozdelené do tried podľa objemu ale nezohladňovali sa úpravy. Takže v triedach A do 1400ccm, B do 1600ccm, c do 2000ccm a D nad 2000ccm štartovali spolu sériovky aj špeciály. Preteky sa šli na tri ostré jazdy, z ktorých sa započítavali dve lepšie.
Vzhľadom na moje gumy, snehuliakov a obrubníky som išiel opatrne, možno až moc. Ale aspoň sa autu nič nestalo. Moje výsledky boli zlé, aj v sobotu aj v nedelu som skončil posledný v triede. To ale nevadí, vyblbol som sa perfektne. Zajazdil som si tiež koľko som chcel. Akcia to bola podarená a oranizátorom to pekne vyšlo, len škoda, že sa neprišlo povoziť viac ľudí.

Fotky:
od organizátora
moje

Tabuľky s výsledkami:
Sobota
Nedeľa

Zdroj:
www.slovenskykopcovypohar.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára