sobota 24. novembra 2012

Autoslalom Trebatice

Už je pomaly tradíciou, že kde slalom začne, tam aj skončí. Tento rok tomu nebolo inak. 17. november bol dňom posledného slalomu sezóny. Tak ako sa sezóna v Trebatiaciach začala, tak tam aj skončila, s tým rozdielom, že trať sa išla v normálnom smere a nie ako na začiatku sezóny v protismere. Po poslednom tankovaní sa mi veľmi nechcelo prezúvať, takže som sa vybral na slalom na sériových gumách. Vzhľadom na to, že sú to obyčajné Barumky som nečakal nejaký veľký úspech, len som dúfal, že to s nimi nebude veľká katastrofa.
Ráno po registrácii a rozprave prišla na rad tréningová jazda. Prvé moje zistenie bolo, že oproti semislikom auto nechce poriadne brzdiť a hneď ako silnejšie zošliapnem brzdu, tak sa ozve ABS. Ďalšie zistenie, že to nedrží. Tam kde by som normálne šiel rýchlo von, som musel zvolniť. Takže dokopy, slabo to brzdí, nechce to držať, a lieta to pri výjazde. No paráda, výsledný čas 1:20.470.
Prvá jazda už bola o inom, jemnejšie brzdenie a citlivejšie výjazdy. Ale stále to nebolo ono, ale aspoň čas sa výrazne zlepšil.Výsledný bol 1:17.882.
V druhej jazde som pridal. Snažil som sa ísť lepšiu stopu, brzdiť na limite gúm, a trochu agresívnejšie ísť s plynom na výjazdoch. Výledok bol zlepšenie času na 1:15.922.
V tretej jazde som prešiel prvú zákrutu na dvojke a nie na jednotke ako v prvých dvoch. Síce jazda bola o niečo lepšia, ale táto vec mi čas určite nezlepšila. Výjazd bol totiž v nízkych otáčkach a motor poriadne neťahal. Výsledný čas 1:15.834.
Vďaka dobrej organizácii sa podarilo dať aj štvrtú ostrú jazdu. V nej som nemal čo stratiť a snažil som sa ísť rýchlejšie ako v predchádzajúcich troch. Lenže vo vracáku na strednú časť trate som zrazil kužel a tým pádom vyfasoval dve sekundy trestu. Výsledok bol 1:15.171 plus 2s za kužel, teda 1:17.171.
Tieto časy stačili len na deviate miesto. Myslím, že s lepším obutím by to bolo lepšie ale nevadí. Podarilo sa mi udržať si trináste miesto v majstráku. Ponaučenie z tohoto slalomu je také, že sériove gumy sú furt len sériové, v premávke sú dobre ale slalom sa nehodia.

Fotky:
od organizátorov

Výsledky:
výsledky

Video:
3. ostrá jazda
z tribún

Zdroj:
www.13B.sk
www.autoslalom.sk
www.youtube.com/user/skhaluz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára