štvrtok 6. septembra 2012

Autoslalom Slovakiaring Driving Academy

Netesnosť prevodovky nakoniec vôbec nebola netesnosť, ale chýbajúca skrutka, ktorá musela niekde vypadnúť. Takže po tejto, chvalabohu malej oprave bolo auto priravené jazdiť ďalej. Najlepšia skúška je pod záťažou a najbližší pretek bol slalom 29. 8. Išiel som tam vyskúšať techniku a zajazdiť dobrý výsledok. Môj plán bol dostať sa do prvej desiatky vo svojej kategórii a zlepšíť svoj čas v Driving Academy. Chcel sam zajazdiť lepšie ako minule a bez kuželov, takže pod 1:54 (minule som tu mal najlepší čas 1:54 plus 2s za kužel). Cieľ pekný, počasie prialo a v Driving Academy za zišlo spolu 93 pretekárov z toho 17 v mojej kategórii.
Patrilo by sa začať tréningom. A ten sa mi celkom vydaril. Snažil som sa jazdiť tak na Carate, čiže pomaly. Čas 1:53.564 ma potešil, lenže som trafil kužel v poslednom vracáku. No nevadí veď to bol iba tréning, ide sa ďalej.
Prvá ostrá jazda nadviazala na tréning. Zase sa mi podarilo zraziť rovnaký kužel ako v tréningu a k tomu ešte jeden v strednej časti trate. Jazda bola podobná tréningovej, len čas sa mierne zlepšil na 1:53.499 no keď k tomu prirátam 4s trestu, tak je to 1:57.499 čo nevyzerá nejako dobre (a ani nie je).
V druhej ostrej jazde som chcel ísť lepšie ako v prvej. Brzdil som neskorej a viacej, niekedy až príliš, sem tam som sa ledva trafil do bránok. Výsledok boli dva zrazené kužely v strednej časti trate a môj najhorší čas na týchto pretekoch. Teda 1:53.778 plus 4s spolu 1:57.778.
Do tretej ostrej som išiel s tým, že sa aspoň povozím, keď už to na nejaké pekné miesto nebude. No ale nestalo sa, išiel som podľa mňa dosť rozhádzane, ani neviem ako, ale podarila sa mi čistá jazda a ešte k tomu čas 1:50.621, z čoho sa stal môj osobný rekord na tejto trati. Strašne som sa potešil keď som videl ten čas.
Organizátori nám spravili radosť a zaradili aj štvrtú ostrú jazdu. Bola to moja posledná šanca s časom ešte niečo urobiť. Snažil som sa ísť tak ako predtým, čisto ale menej rozhádzane. Lenže som trafil jeden kužel a zarobil si 2s trestu k času 1:51.015. Výsledný čas bol teda 1:53.015.
S časmi som teda spokojný, len sa mi nepáči, že som pozbieral veľa kuželov. To treba ešte dopilovať, aby som jazdil čisto. Tým pádom som si splnil cieľ a zlepšil svoj osobný rekord. A zlepšenie to bolo poriadne, o asi 6s ak rátam aj tresty. Čo sa mi ale nepodarilo bolo umiestnenie v prvej desiatke, skočil som na 12. mieste. Na slalome sa zúčastnil aj kolega Rincewind s druhou RX-8, ktorý skončil o priečku vyššie. Lenže vzhľadom na podaný výkon a konkurenciu mám radosť aj z 12. miesta. Musím ešte spomenúť jednu vec, v týchto pretekoch som skončil na 48 mieste absolútne, čo je môj doteraz najlepší slalomový výsledok.

Fotky zo slalomu:
od organizátorov

Tabuľky s výsledkami:
výsledky

Video:
3. ostrá jazda

Zdroj:
www.13B.sk
www.autoslalom.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára