piatok 21. septembra 2012

Autoslalom Paddock

Radi chodíte do lesa? Máte radi motorsport? Neboli ste na slalome v pezinskom paddocku? Tak ste urobili veľkú chybu. September s číslom 15 bol ten deň, keď sa slalomári zišli v lone prírody v paddocku. Počasie ako z rozprávky, krásne slnečné, všade naokolo les a hučanie motorov. Všetko to začalo ráno registráciu a technickým preberaním, keďže sme jazdili vrámci MSR. Potom obhliadka trate, rozprava a môže sa jazdiť. Chcel som si hlavne zlešiť osobný rekord, ktorý bol na úrovni 1:05.
Tréning bol taký nemastný neslaný, jednak som šiel pomaly a jednak sm bral kužele. To bola predzvesť toho, čo ujazdím. Ale o tom neskôr. V tréningu som zajazdil čas 1:07.136 čo nie je nič svetoborné. Síce ma to nejako moc nepotešilo, ale bol to iba tréning.
Prvá ostrá jazda bola rýchlejšia. Podarilo sa mi zajazdiť čas 1:02.714 ale nebola to čistá jazda. Pobral som celkom dosť kuželov. Jeden na strednom parkovisku, jeden na vrchnom a jeden v poslednej trojbránke pred cieľom. Takže spolu 1:08.714.
Druhá ostrá bola lepšia. Dal som čas 1:02.440 ale mal som neregulérnu trať pred cieľom, chýbali tam kužele (áno, správne, nebol som jediný kombajnista). Tým pádom som mal možnosť opakovať jazdu a to som aj využil. V opakovanej jazde som sa zlepšil na 1:01.865 ale zase to nebolo čisté. Tentoraz padli dva kužele. Síce lepšie ako v prvej, ale tým pádom sa čas zhoršil na 1:05.865.
Tretia jazda bola síce pomalšia ako druhá, ale zhodil som v nej iba jeden kužel. S časom 1:02.350 a dvoma sekundami trestu to bol môj najlepší čas jazdy 1:04.350. Kužel, ktorý mi stál v ceste bol opäť ten na začiatku stredného parkoviska.
Ako bonus sme dostali aj štvrtú ostrú jazdu. Tak teda som sa ju snažil využiť. Snaha bola ale nie taká ako by som si predstavoval. Čas 1:02.869 a dve kuželky. Takže spolu 1:06.869.
Výsledok slalomu bol čas 2:10.215, čo stačilo na 6. miesto v kategórii S3. Od 5. ma delili len tri pováľané kuželky, ale s tým už nič nenarobím, treba jazdiť čisto. Spomínané 5. miesto patrilo Rincewindovi na čiernej RX-8. Svoj cieľ som však splnil a zlepšil si osobný rekord o takmer sekundu. Mohlo to byť aj lepšie, keby som nekosil kužele. Lenže na keby sa nehrá.

Fotky zo slalomu:
od organizátorov
Pablo Orphan

Výsledky:
výsledky

Video:
3. ostrá jazda

Zdroj:
www.13B.sk
www.autoslalom.sk
pablovefotky.blogspot.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára