nedeľa 8. júla 2012

Slovakiaring Time Attack Round 3

Posledná júnová sobota, Time Attack, strašné teplo. Aj takto za dá začať. Na začiatku sa veci vyvíjali celkom slušne. Cieľ bol jasný, vyhrať. Na moje počudovanie bola aj seriózna rozprava, čo tu nebývalo zvykom. To bude asi tým, že podujatie malo končene účasť akú si zaslúži, teda asi 45 jazdcov. Rozprava bežala naraz v troch jazykoch, čo si zaslúži pochvalu. Oproti plánu sa išla varianta 4 (podľa plánu sa mala ísť varianta 5).
Prvý tréning bol hneď po nej, bolo strašne teplo a autá dostávali zabrať. Ja som sa nikam nehnal, išlo mi hlavne vyskúšať čo si môžem v tomto teple dovoliť. Výsledok bol čas 2:48.984 čo je viac o 4s horšie ako môj naj čas na tejto trati. Zistil som, že si môžem dovoliť dve kolá naplno, potom už teplota vody prekračuje 110°C a nemá zmysel to hnať ďalej.
Druhý tréning bol osudný. Vyšiel som na trať, zahrial auto a išiel do rýchleho kola. V ňom som ale predbiehal pomalšie auto a čas bol na úrovni 2:49, ale to najhoršie prišlo potom. Za cieľovou rovinkou som zbadal čiernu vlajou s oranžovým kruhom. Keď som sa pozrel do speťáku, tak som videl len oblak bieleho dymu. Zastal som pri nájazde na druhý horizont. Potom som bol odtiahnutý do boxov. Biely dym znamená niečo s olejom. Auto som nechal vychladnúť a pozrel kde je problém. Problém bola netesnosť prevodovky, čo znamenalo môj koniec v pretekoch aj keď som tréning vo svojej triede vyhral s náskokom asi 10s.
Momentálne je auto v garaži a čaká kým bude dokončená montážna jama. Dúfam, že sa budem môcť zúčastniť ďalších pretekov, konkrétne autoslalomu na konci augusta.

Zdroj:
www.slovakiaring.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára