streda 27. júna 2012

ProRacing Slalom na Carate

Carat Tuning party netreba nikomu predstavovat. Ako obyčajne, zišlo sa tu kopec áut od obyčajných sérioviek, cez leštenky, až po ozajstné špeciály určené na rôzne disciplíny. Môj hlavný dôvod učasti sa volá slalom. Trať výborná a aj počasie nám prialo. Keďže sa jednolo o viac o tuning zraz ako ozajstné slalomové preteky, prispôsobil som tomu aj očakávania. Mojím cieľom bolo skončit niekde okolo hranice prvej tretiny vo svojej triede a aj absolútne.
Tomu som prispôsobil aj stratégiu. Mal som možnosť vybrať si čas, kedy chcem štatovať. Moja voľba padla na 14:00, kedy podľa predpovede počasia malo byť najteplejšie a trať zohriata na maximálnu teplotu. Ťah vyšiel a v čase môjho štartu do tréningovej jazdy, teplota trate tesne prekročila 40°C. Pneumatiky zapracovali a poriadne držali. Výsledkom bola jazda bez zrazenia jedinej kuželky s časom 1:16.470. Vzhľadom na to, že som mal pár zlých prejazdov bránkami je čas v poriadku.
Pred prvou ostrou jazdou som skontroloval pneumatiky, tie však boli dobre zohriate a nič mi nebránilo vyraziť. Snažil som sa vyvarovať chýb z tréningu a podarilo sa. Jazda opäť čistá, bez kuželky, ale čas sa zlepšil na 1:15.050, s čím som bol spokojný.
V druhej, poslednej ostrej jazde som chcel ísť ešte plynulejšie ako v prvej, ale nedobrzdenie do jednej bánky ma stálo čas. Tým som sa zhoršil na 1:15.410 ale aspoň som netrafil žiadny kužel.
Do výsledkov sa zarátavala rýchlejšia jazda. Tým, že triedy boli rozdelené na do 1400, do 2000 a nad 2000, bola moja trieda najviac obsadená s počtom 44 pretekárov. Ja som skončil na 15. mieste čím som splnil svoj cieľ a umiestnil som sa na hranici prvej tretiny pretekárov. V absolútnom poradí som skončil na 22. mieste z celkového počtu 67 pretekárov, čo je zase na hranici prvej tretiny. Takže s výsledkom som spokojný a musím povedať, že som jazdil podobným štýlom ako v poslednej jazde minulého slalomu a oplatilo sa.

Výsledky:
výsledky

Video:
1. ostrá jazda

Zdroj:
www.kolesa.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára