štvrtok 21. júna 2012

Autoslalom Autoglym - Slovakiaring Driving Academy

Driving Academy na Slovakiaringu nás privítal krásnym letným počasím a ešte lepšou traťou. Áno sobota 16. júna bola venovaná slalomu. Nová trať bola postavená bravúrne, striedali sa na nej technické pasáže s rýchlymi. Môj ciel bol skončiť v prvej desiatke v mojej triede a tak získať tento rok prvé body. Vzhľadom na to, že trať bola úplne nová a nikto ju ešte nepoznal to nebolo nereálne.
Tréningovú jazdu som sa snažil ísť rýchlejšie, aj keď to moc rýchlo nebolo. Snažil som sa brzdiť na poslednú chvíľu, takže som brzdil až veľmi veľa, a to ma stálo čas. Navyše mi nevychádzalo radenie a trať akoby nesedela mojej prevodovke. Čas jazdy bol 2:03.147 čo nie je nič extra.
V prvej ostrej jazde som už radil trochu inak a zrazu s tým nebol problém, len v jednom mieste my vychádzala dvoja v obmedzovači. Lenže dve neskoré brzdenia ma stáli dva kužele a jeden rýchli nájazd medzi veľkými voľnými plochami vynechanú bránku. Čas jazdy bol síce 1:58.316 ale tých 24 trestných sekúnd urobilo svoje. S výsledným časom jazdy 2:22.316 som vôbec nebol spokojný.
Druhá ostrá jazda bola lepšia. Tam kde som predtým zhodil prvý kužel som brzdil trochu skorej, ale ešte stále neskoro, čo ma stálo čas. Nebola už ani vynechaná bránka v strednej časti trate. Ale v poslednej bránke som trafil kužel. Trest už iba 2s za jeden kužel. Aj čas za lepšil na 1:57.805 keď k tomu prirátam trest tak je to 1:59.805. Konečne čas pod dve minúty aj keď s trestnými sekundami.
V tretej, poslednej ostrej jazde som skúsil inú stratégiu. Nesústredil som sa na rýchlosť na rovinkách ale na rýchle prejazdy zákrut. Takpovediac som niektoré časti šiel na pol plynu. Výsledok predčil moje očakávania. Síce som trafil kužel, tento raz pre zmenu na začiatku trate, ale čas bol najlepší, 1:54.848 plus tie dve sekundy za kužal. Spolu teda 1:56.848.
Časy stačili na 8. misto v triede. Výsledok znamenal prvé tri body do hodnotenia. Zo slalomu som si odniesol ďalšie poučenie čo sa týka jazdy a hlavne prejazdu zákrut. Zase sa mi potvrdilo, že slalom nie je o výkone, ale o podvozku a gumách.

Fotky zo slalomu:
od organizátorov

Tabuľky s výsledkami:
výsledky

Video:
3. ostrá jazda

Zdroj:
www.autoslalom.sk
www.13B.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára